Oferta Pune ne Tirane, Profesioni ASISTENT KATEGORI MANAXHER , Me eksperience, Pagesa Me Marreveshje. Tirane

Oferta Pune 22/05/2023 10:01 Post ID: 134748


Pagesa

Me Marreveshje

Pozicioni
Marketing Manager
ASISTENT KATEGORI MANAXHER , Eksperienca Pune: Me eksperience
👷 Pune Full-Time/Kohe te plote i Brendshem
Arsimi Minimal Bachelor
Preferohet mosha E Pa Percaktuar
Qyteti - Zona Tirane - Vore
Adresa Rruga Dytesore Vore -Tirane ,Shqiperia - Harta
Lexime 753

Shoqëria WELL sh.p.k., pjesë e ALKOS GROUP ALBANIA, për shkak të zgerimit të aktivitetit dhe në kuadër të zhvillimit, për rrjetin e tij drugstore shpall vakant pozicionin: ASISTENT KATEGORI MANAXHER

Departamenti: Marketing
Vendndodhja: Zyrat Qendrore
Kohëzgjatja javore: E Hënë – E Premte

Asistent Kategori Menaxher ka përgjegjësi kryesore në menaxhimin dhe koordinimin e kategorive të produkteve, në organizimin e mirëmbajtjen e inventarit dhe të stokut, planifikimin e blerjeve dhe të shitjeve, analizimin dhe monitorimin e të dhënave të shitjeve, përpilimin e raporteve të shitjeve, menaxhimin e çmimeve dhe mbikëqyrjen e strategjive të marketingut. Gjithashtu, ai/ajo bashkëpunon dhe ndihmon Menaxherin e Kategorisë në administrimin e produkteve dhe asortimentit për rrjetin e dyqaneve të WELL.

DETYRAT:
• Asistimi i menaxherit të kategorisë në zhvillimin dhe zbatimin e strategjive të kategorisë që përputhen me qëllimet e përgjithshme të rrjetit të dyqaneve WELL;
• Diskuton dhe konfirmon me Menaxherin e Kategorisë listimin e artikujve të rinj dhe delistimin e artikujve të ndryshëm, bën përditësim të informacionit në sistem dhe databasë;
• Informon rrjetin e dyqaneve WELL për ndryshimet e asortimentit, planogramave, çmimeve, zëvendësimin e artikujve të vjeter me ato të rinj në planogramë, etj;
• Kujdeset për përgatitjen e porosisë për SKU të artikujve që do të jenë në fletëpalosje;
• Shpërndan informacionin me rrjetin e dyqaneve e magazinën qendrore për porosinë dhe shpërndarjen e artikujve të fletëpalosjes;
• Informon Menaxherët e dyqaneve për vendosjen e produkteve në pozicionet sekondare;
• Komunikon me departamentet e tjera ose furnitorët për problemet me asortimentin dhe/ose problematika të tjera të ndryshme që mund të lindin;
• Mban shënimet e sakta të inventarit/stokut dhe siguron që produktet të porositen dhe sigurohen në kohën e duhur;
• Analizon të dhënat e shitjeve për identifikimin e tendencave të tregut, ofron rekomandime të ndryshme për përzgjedhjet dhe vendosjen e produktit;
• Bashkëpunon me furnitorët për të negociuar çmimet dhe kushtet e favorshme, monitoron performancën e tyre duke siguruar përmbushjen e detyrimeve kontraktuale;
• Kryen hulumtime të ndryshme të tregut për të qëndruar i/e përditësuar me trendet e industrisë dhe për të identifikuar mundësitë e reja për zhvillim;
• Zhvillon planet promovuese dhe zbaton fushatat e marketingut për të nxitur shitjet;
• Komunikon me departamentet e tjera brenda kompanisë, për të siguruar që të gjitha aktivitetet të jenë të harmonizuara dhe të koordinuara në kohë.

KUALIFIKIMET DHE AFTËSITË:
• Diplomë universitare, mundësisht në Administrim Biznesi dhe/ose Marketing;
• Të ketë mbi 2 vite eksperiencë pune në këtë profil ose në fusha të ngjashme;
• Aftësi kompjuterike të paketës Microsoft Office, preferohet zotërim i programit Excel;
• Njohuri të mira të gjuhës angleze, një gjuhë e dytë do të jetë përparësi (e folur dhe e shkruar).
• Të ketë aftësi të forta analitike, oganizative dhe strategjike;
• Të jetë një person i motivuar, ambicioz dhe me aftësi të larta negociuese;
• Të karakterizohet nga integriteti dhe etika e lartë profesionale;
• Leje drejtimi;

Mirëpresim të gjithë kandidatët e interesuar të dërgojnë aplikimin e tyre në adresën [email protected]

*Të gjithë aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet të lartë sipas Ligjit Nr. 9887 vendosur nga Kuvendi i Shqipërisë për "Mbrojtjen e të Dhënave Personale"

Afati i fundit i aplikimit: 30/06/2023 13:37